Fester hos os.

Lever vi ikke op til dine forventninger, så råb op!

Vi kan bestræbe os på at løse problemerne NU.

Og give jer en god aften, I morgen er det for sent!

-Bestilling.

Vi kan som udgangspunkt modtage bestillinger på mad helt indtil 5 hverdage før dit arrangement. Afbestillinger eller ændringer skal ske skriftligt på mail til jacob@eatmosfaere.dk, hvor du selv kan justere ændringer indtil 7 dage før arrangementet.

-Samtaler vedr. Fester.

I forbindelse med afholdelse af fester/arrangementer holdes et indledende møde, øvrig kommunikation foregår på mail og/eller telefon.

”Fest til fast pris”

”Fest til fast pris” er fra festen starter og x antal timer frem (afhængig af pakke) derefter er prisen kr. 1000,- pr. Påbegyndt time, samt drikkevarer efter forbrug.

-Afbestilling.

Indtil 7 dage inden kan der ændres på antal, derefter faktureres halv pris på evt. Kuverter der afbestilles. 48 timer inden, faktureres fuld pris på de evt. afbestilte kuverter.

-Reservationsgebyr

Ved bestilling modtager I en faktura på aftalt reservationsgebyr, I indeværende år 2500,- ved bestilling flere år ud i fremtiden. 5000,-

-Opdækning/Oppyntning.

Vi dækker i udgangspunkt op på runde borde med hvide duge, stofservietter, lys og blomster. Ved specielle ønsker bliver der pålagt gebyr der svarer til det ekstra beløb det beløber sig op i. Det kan være leje af højborde, specielle blomster samt farvede duge og servietter. Ønsker I selv at pynte op I lokalet, står det for egen regning, al ekstra oppyntning skal I selv fjerne ved festens afslutning.

-Æresport.

Kan opsættes på dagen, ring altid og lav en aftale.

-Bordplan, bordkort og menukort.

Bordplan skal modtages senest 3 dage inden festen afholdes, kan sendes på mail eller mms. Bordkort sætter vi gerne på, husk dog at sætte dem i korrekt orden inden vi modtager dem. Vi laver menukort til hvert bord. Ønsker I at hver enkelt gæst skal have menukort er det for egen regning.

-Spiritus & Afslutning

Vi serverer spiritus indtil kl. 02.00. Festen skal senest afsluttes kl. 02.30
Herefter vil tjenerne på høflig vis tænde for lyset og gøre gæsterne opmærksom på at nu er festen slut.

 -Betaling.

Foregår på dagen når arrangementet er ovre, evt. Reservationsgebyr fratrækkes endelig faktura. Vi sender kun faktura til firmaer. 100,- pr. Faktura i faktureringsomkostninger. Vi modtager ikke kontanter.

-Musikere.

I afholder udgifter til de musikere I har bestilt. 200,- for 2 retter mad pr. Musiker, drikkevarer afregnes efter forbrug.

-Allergener.

Oplys os ved bestilling om evt. Allergener, vi skal gøre vores bedste for at tilgodese jeres gæster.

-Børnemenuer.

Vi vil meget gerne servere ”rigtig” mad til de yngste. I udgangspunkt serverer vi samme menu som til de voksne, bare i børnevenlige størrelser. Børn under 10 år, halv pris for samme menu.

-Gaver o.lign.

I udgangspunkt skal i sørge for at rydde festlokalet for gaver og andre personlige effekter når festen er ovre. Vi fralægger os et hvert ansvar for jeres effekter ved evt. Indbrud. 

 

Catering.

-Bestilling.

Vi kan som udgangspunkt modtage bestillinger på catering helt indtil 5 hverdage før dit arrangement. Afbestillinger eller ændringer skal ske skriftligt på mail til jacob@eatmosfaere.dk, hvor du selv kan justere ændringer indtil 7 dage før arrangementet.

-Afbestilling.

Indtil 7 dage inden kan der ændres på antal, derefter faktureres halv pris på evt. Kuverter der afbestilles. 48 timer inden, faktureres fuld pris på de evt. afbestilte kuverter.

-Betaling.

Betaling foregår ved levering eller afhentning. Vi modtager alle former for kort. Vi modtager ikke kontanter. Vi sender kun faktura til firmaer. Hvor der faktureres 100,- pr faktura i faktureringsomkostninger.

-Hvordan modtager jeg maden.

Det skal være så nemt som muligt at være kunde hos os. Derfor er vores mad færdiganrettet og lige til at gå “ombord” i. Det æstetiske og helhedsudtrykket i vores menuer betyder utroligt meget for os. Det skal ikke kun smage godt; Det skal også se appetitligt og lækkert ud. Fade, skåle og anden service er til høflig udlån og bedes returneres i rengjort stand senest 3 hverdage efter dit arrangement til os på aftalt tidspunkt OBS: Vi leverer ikke bestik, service, tallerkener og “ta-ting” som fx. tænger, sauce skeer og store skeer.

-Jeg ønsker selv at afhente maden.

Ved afhentning af menu, har vi klargjort det meste for jer, forretten vil være anrettet, det varme kommer i varmekasser, og kan holde sig varmt ca. 2 timer, salater osv. Vil være anrettet på vores fade, ost og desserter vil ligeledes være anrettet, med mindre andet er aftalt. En god idé er at have ryddet bilen, der kan være op til 40 personer i en normal personbil afhængig af størrelse.

-Allergener.

Oplys os ved bestilling om evt. Allergener, vi skal gøre vores bedste for at tilgodese jeres gæster.

-Børnemenuer.

Vi vil meget gerne servere ”rigtig” mad til de yngste. I udgangspunkt serverer vi samme menu som til de voksne, bare i børnevenlige størrelser. Børn under 10 år, halv pris for samme menu.

-Returnering af service.

Fade og skåle skal returneres i rengjort stand. Brødkasser, termokasser og andet udleveret service skal leveres tilbage 1-3 hverdage efter modtagelse. Ved mangelfuld rengøring af service, faktureres gæsten 500,- 

-Personale.

Kok under arrangement. 2000,- pr. Kok.

Tjener, 300,- pr. Time. Minimum 4 timer.

 -Levering.

5.00,- pr. Km tur/retur fra vores køkken.

Alle priser er inkl. moms.